درخواست آنروا برای توقف حملات مرگبار اسرائیل به کارکنان سازمان ملل 

رئیس آنروا از آلمان می‌خواهد که اسرائیل را برای توقف حملات مرگبار به کارکنان سازمان ملل تحت فشار قرار دهد.

رئیس آنروا به آلمان گفته است که باید اسرائیل را تحت فشار قرار دهد تا حملات مرگبار خود به امدادگران سازمان ملل را متوقف کند.

آلمان باید به سازمان ملل کمک کند تا از نیرو‌های خود در برابر حملات اسرائیل محافظت کند. فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آنروا در مصاحبه با مجله آلمانی اشپیگل گفت: تاکنون ۱۹۲ نفر از کارکنان ما در غزه کشته شده اند. همچنین چندین حمله آتش‌زا به مقر ما در قدس شرقی صورت گرفته است.»

لازارینی با اشاره به اینکه کارکنان آنروا که در اسارت اسرائیل هستند مورد آزار و شکنجه قرار گرفته اند، گفت: کارکنان آزاد شده به ما گزارش داده‌اند که با بدرفتاری، تحقیر و شکنجه مواجه شده‌اند. بسیاری از آنها تقریباً برهنه، چشم‌بسته و با دست و پای بسته برای مدت طولانی زندانی بودند. چیزی که من تا به حال نشنیده بودم، این بود که زندانیان مجبور بودند هفته‌ها پوشک بپوشند، زیرا نمی‌توانستند به امکانات بهداشتی دسترسی داشته باشند - یا شاید اسرائیل برای تحقیر آنها این حرکت را مرتکب شده است.

پیشتر، آنروا اعلام کرد منطقه رفح که پیش از عملیات رژیم صهیونیستی میزبان یک میلیون و ۵۰۰ هزار فلسطینی بود اکنون به دلیل توحش ارتش این رژیم شاهد فرار گسترده آوارگان از این منطقه است.

منطقه رفح در جنوبی‌ترین بخش باریکه غزه در روز‌های نخست جنگ از سوی رژیم صهیونیستی به عنوان منطقه امن معرفی شد و همین موضوع صد‌ها هزار فلسطینی آواره را از تمامی مناطق به رفح کشاند. با این حال، در ادامه رژیم صهیونیستی از ماه مِی عملیات خود را در این باریکه آغاز و در حال به خاک و خون کشیدن فلسطینیان بی سرپناه است.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار